Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku ratusza miejskiego w Jeleniej Górze
Inwestor :Urząd Miasta Jelenia Góra
pl. Ratuszowy 58 , 58-500 Jelenia Góra
Data wykonania: od 10.2012 do 10.2013
Wykonano projekt budowlany i wykonawczy wraz ze specyfikacjami technicznymi i kosztorysami. Ratusz jest budynkiem użyteczności publicznej pełniącym funkcję administracyjną. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A/5042/624/J.
Przedmiot opracowania dotyczy następującego zakresu robót:
- instalacji elektrycznej w zakresie: wymiana istniejącej instalacji elektrycznej, oświetleniowej oraz gniazd wtykowych, wymianę tablic rozdzielczych ,instalacji oświetlania awaryjnego i ewakuacyjnego na drogach komunikacyjnych ,instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru (SAP)
- instalacji systemu zapobiegającego zadymianiu
- instalacji wodno – kanalizacyjnej w zakresie wymiany istniejącej sieci wodno – kanalizacyjnej oraz sieci hydrantowej.
- remontu stropu w Sali konferencyjnej nr 15 na podstawie Ekspertyzy Technicznej
- roboty budowlane związane z projektowaną aranżacją sali ślubów, kuchni przy sekretariacie, wc ogólnodostępnego na parterze przy USC, kuchni przy sali ślubów,
- wymiany okładzin podłogowych
7. prac malarskich we wszystkich pomieszczeniach budynku.
8.konserwację istniejących elementów drewnianych w tym stolarki drzwiowej, (stolarka drzwiowa wewnętrzna we wszystkich pomieszczeniach Urzędu, elementy boazerii i poręczy schodów)
9. wymianę tynków w gabinetach Prezydenta Miasta, sekretariatach
10. renowację istniejących posadzek kamiennych i schodów
11. zabezpieczenie przeciwogniowe i przeciwgrzybiczne więźby dachowej
Podstawowe dane budynku.
- powierzchnia netto – 1482,0 m2
- powierzchnia użytkowa – 1500,06 m2
- powierzchnia zabudowy – 401,00 m2
- kubatura – 9870,0 m3
- wysokość – 22,0 m / 30,00 m (wieża)
- ilość kondygnacji : nadziemnych – 4 (w tym poddasze użytkowe) , podziemnych – 1
- kwota brutto prac remontowych ujęta w kosztorysie 2 582 348, 07 zł